Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje
Hity sklepowe
"Back To School + Autumn 2023!" nagranie + MEGA Pack materiałów

"Back To School + Autumn 2023!" nagranie + MEGA Pack materiałów

79,00 zł brutto79,00 zł netto


Back TO School + Autumn 2023! + Mega Pack materiałów

LEARN HOW TO TEACH
POTĘŻNA DAWKA POMYSŁÓW I INSPIRACJI NA NOWY ROK SZKOLNY!

Serdecznie zapraszam nauczycieli uczących w przedszkolu i klasach 1-3 na niesamowite i pełne NOWYCH pomysłów szkolenie, w którym otrzymacie ogromną dawkę pomysłów  nie tylko na zajęcia POWAKACYJNE.
Jak zwykle uczestnicy szkolenia otrzymają MEGA Pack pomocy.

    

    


Forma szkolenia: nagranie

czas trwania: ok 2 godziny

Koszt: 79zł
Osoba prowadząca: Katarzyna Niemiec

"Hello Winter 2024!" webinar - nagranie + MEGA Pack materiałów

"Hello Winter 2024!" webinar - nagranie + MEGA Pack materiałów

69,00 zł brutto69,00 zł netto

Hello Winter 2024! + Mega Pack materiałów

LEARN HOW TO TEACH -nagranie
Odlotowe pomysły na zimowe lekcje i nie tylko

Serdecznie zapraszam nauczycieli uczących w przedszkolu i klasach 1-3 na niesamowite i pełne NOWYCH pomysłów szkolenie, w którym otrzymacie ogromną dawkę pomysłów  nie tylko na zajęcia zimowe, ale również wszystkie te, które warto realizować w pierszych miesiącach roku kalendarzowego.
Jak zwykle uczestnicy szkolenia otrzymają MEGA Pack pomocy.

    


Forma szkolenia: nagranie. 
czas trwania: ok 1,5 godziny

Koszt: 69zł
Osoba prowadząca: Katarzyna Niemiec

Kontakt
Nowości w sklepie
123456
Systemy płatności
  • Przelewy24

Reklamacje

§1Postępowanie reklamacyjne


 

  1. Dla prawidłowego złożenia reklamacji Klient powinien podać swoje dane takie jak: imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej, przedmiot reklamacji, w miarę możliwości numer zamówienia wraz ze wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji (opis na czym ona polega) ewentualnie jakich cech Towar zamawiany nie posiada, a według zapewnień Sprzedawcy lub według sposobu przedstawienia go Klientowi miał posiadać.

  2. Jeżeli Klientem jest Konsument, w wypadku pierwszej reklamacji klient może liczyć na naprawę towaru albo wymianę. Dopiero, gdy przedsiębiorca odmówi usunięcia wady albo wymiany, konsument otrzyma prawo odstąpienia od umowy. Dla towaru elektronicznego konsument będzie mógł żądać również usunięcia wad usług cyfrowych A jeżeli usunięcie wady lub wymiana będą nieskuteczne, może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy., Jeżeli doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

  3. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa wyżej , uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku (np. pamięci USB lub płycie CD/DVD, odpowiadając na reklamację.)" 

  4.  W przypadku nierozpatrzenia zgłoszenia w zakreślonym terminie, należy uznać je za uwzględnione przez Sprzedawcę. Roszczenie dotyczące odstąpienia od umowy, w przypadku jego nierozpatrzenia w terminie, nie jest równoznaczne z uznaniem złożonej reklamacji


 

§2 Odpowiedzialność


 

  1. Zamieszczając ewentualne treści oraz udostępniając je Klient dobrowolnie je rozpowszechniania. Sprzedawca nie jest dostawcą treści i w żaden sposób nie utożsamia się z nimi, jest jedynie podmiotem, który udostępnia zasoby teleinformatyczne. Klient oświadcza, że:

  1. jest uprawniony do korzystania i udostępniania zamieszczanych przez siebie treści autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej lub praw pokrewnych;

  2. umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług, danych osobowych, wizerunku, informacji dotyczących innych osób niż Klient odbyło się w sposób zgodny z prawem, dobrowolny oraz za zgodą właścicieli treści, których one dotyczą;

  3. akceptuje wgląd do opublikowanych przez siebie informacji, danych, obrazów i innych treści przez pozostałych Klient oraz Sprzedawcę, zezwala Sprzedawcy nieodpłatnie na ich wykorzystanie;

  4. wyraża zgodę na dokonywanie opracowań, modyfikacji i interpretacji utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  1. Klient nie jest uprawniony do:

  1. zamieszczania danych osobowych osób trzecich, rozpowszechniania wizerunku bez wymaganego zezwolenia lub zgody osoby trzeciej której dane te dotyczą;

  2. zamieszczania treści o charakterze reklamowym i lub promocyjnym, niezgodny z celem działalności sklepu.

  1. Zabronione jest zamieszczanie przez Klient treści które mogłyby w szczególności:

  1. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;

  2. zamieszczonych w złej wierze bądź takich które mogły by być za takie uznane;

  3. naruszać prawa osób trzecich, praw autorskich, praw pokrewnych, praw własności przemysłowej, tajemnicy przedsiębiorstwa lub objętych klauzulą poufności zwłaszcza określanych jako tajne lub ściśle tajne;

  4. umieszczania treści obraźliwych bądź stanowiących groźbę skierowaną do innych osób, wypowiedzi powszechnie uważanych za obraźliwe np. wulgaryzmy;

  5. naruszać słuszne interesy Sprzedawcy;

  6. rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);

  7. naruszać w inny sposób dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.

  1. W przypadku otrzymania powiadomienia przez osobę trzecią, uprawnioną bądź organ władzy Państwowej Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klient, w sytuacji stwierdzenia że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie kontroluje na bieżąco zamieszczanych treści.


 

 § 3 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń


 

  1. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

  2. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń:

  3. zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu.

  4. zwrócenie się do stałego polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, adres www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  5. zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną m.in. do Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.

  6. W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.

  7. Konsument może również skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów Konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

  8. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko i wyłącznie gdy obie strony sporu tj Sprzedawca i Klient wyrażą na to zgodę.

    FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

     


     

    1. Dane Klienta:

    Imię i nazwisko Klienta:

    …………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................

    Adres zamieszkania:

    ……………………………………………………………………………………………..…….…………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................

    E-mail oraz telefon:

    …………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................


     

    2. Informacje o przedmiocie podlegającym reklamacji – opis wady

    Towar/Usługa (kod Towaru/ nr seryjny, nazwa):

    …………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................

    Data zakupu Towaru/Usługi:

    …………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................

    Opis wady w tym moment wystąpienia wady, ewentualnie opis okoliczności, w których wada występuje, ujawnia się:

    …………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................…………………………………………………………………………………...........................

    3. W związku art. 561 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego żądam:

    nieodpłatnej naprawy zakupionego przeze mnie Towaru

    wymiany wadliwego Towaru na nowy Towar

    odstąpienia od umowy i zwrot zapłaconej ceny*

    obniżenia ceny Towaru*

    *Pouczenie: Art. 560 Kodeksu cywilnego § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.


     

    Data wypełnienia formularza: ………………………………

    * Właściwe zaznaczyć


     

    …………………………………………….

    (podpis Klienta)


Przejdź do strony głównej
Statystyka
  • Ilość produktów: 65
  • Ilość kategorii: 7
  • Ilość promocji: 1
  • Ilość nowości: 6
  • Aktualnie klientów na stronie: 14
  • Sklep odwiedziło: 228246 klientów
  • Sklep działa od: 04-07-2018
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
winter 2024